Referent organizace a řízení dokumentace

Popis nabídky:

  • Management veškeré dokumentace vznikající při realizaci zakázky (interní subdodavatelská)
  • Vypracování systému sběru, toku a konsolidace dokumentů během celého životního cyklu zakázky a zajištění fungování tohoto systému
  • Zajišťování a koordinace činností vedoucí k získání příslušné subdodavatelské dokumentace
  • Střídavý pobyt v místě výstavby (UK) a v Brně
  • Příprava konečné dokumentace pro předání zákazníkovi
  • Zajištění vydání dokumentace v papírové a elektronické formě
  • Přenesení požadavků na dokumentaci do nákupních kontraktů
  • Kontrola a připomínkování dokumentace
  • Řešení neshod a reklamačních řízení nad dokumentací
  • Spolupráce s vedoucím projektu, strojním a stavebním oddělením a oddělením nákupu
  • Reporting o stavu dokumentace
  • Nadřízený pracovník: Vedoucí úseku kvality

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ v oboru strojní, energetik výhodou
  • Praxe minimálně 4 roky
  • Práce na PC, MS Office
  • Anglický jazyk na aktivní komunikativní úrovni
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Zkušenosti s řízením projektů nebo alespoň částí projektů podmínkou
Profesní znalosti:
  • ISO 9001, systém managementu kvality
  • Systém řízené dokumentace



Nabízíme:

  • Samostatnou práci s vysokou mírou odpovědnosti.
  • Trvalý pracovní poměr, zázemí firmy s dlouhodobou tradicí.
  • Motivující finanční ohodnocení, interní jazykové  vzdělávání, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na závodní  stravování
  • Individuální plán rozvoje.
  • Možnost dalšího osobního i profesního růstu

Svůj strukturovaný životopis zasílejte prosím na adresu:

PBS ENERGO, a.s.
Vlkovská 279,
595 01 Velká Bíteš

nebo na e-mail: kratochvilova.j@pbsvb.cz